איך מבוצעת אסטרטגיה תקשורתית?
1. ביצוע מחקר מקיף על התנהלות תקשורתית של:
• השוק / קטגוריה בהם העסק שלכם פועל כולל מתחרים ישירים ועקיפים.
• הלקוחות של השוק / קטגוריה שבו פועל העסק/מוצר שלכם.
• העסק שלכם + למידת האסטרטגיה השיווקית והמותג שלכם + לימוד התנהלות תקשורתית קיימת בעסק.
מבוצע ע"י מחקרי שטח / אינטרנטיים / סקרים מקצועיים ועוד.
2. ניתוח הממצאים וגיבוש מסקנות לבניית אסטרטגיה.
3. בניית אסטרטגיה תקשורתית - בידול / מיצוב / מערכת יחסים.
4. תכנון קמפיין במסגרת האסטרטגיה - מה המהלך? מה המטרה שרוצים להשיג? למי פונים? מה המסר?
5. פיצוח בריף לקריאייטיב.
6. בניית תוכנית פעילות תקשורת שיווקית - 360 בכל ממשקי מותג-צרכן.
7. הצגת תוכנית מפורטת של האסטרטגיה התקשורתית ארוכת הטווח בפניכם לאישורכם.
8. ביצוע האסטרטגיה על ידכם בליווי שלנו.
לקבלת מידע נוסף:
חייגו לטלפון 052-9536280
או השאירו עכשיו פרטים בלחיצה כאן