איך מבוצעת אסטרטגיה תקשורתית?
 

1. ביצוע מחקר מקיף על התנהלות תקשורתית של:

• השוק / קטגוריה בהם העסק שלכם פועל כולל מתחרים ישירים ועקיפים.

• הלקוחות של השוק / קטגוריה שבו פועל העסק/מוצר שלכם.

• העסק שלכם + למידת האסטרטגיה השיווקית והמותג שלכם + לימוד התנהלות תקשורתית קיימת בעסק.

מבוצע ע"י מחקרי שטח / אינטרנטיים / סקרים מקצועיים ועוד.

2. ניתוח הממצאים וגיבוש מסקנות לבניית אסטרטגיה.

3. בניית אסטרטגיה תקשורתית - בידול / מיצוב / מערכת יחסים.

4. תכנון קמפיין במסגרת האסטרטגיה - מה המהלך? מה המטרה שרוצים להשיג? למי פונים? מה המסר?

5. פיצוח בריף לקריאייטיב.

6. בניית תוכנית פעילות תקשורת שיווקית - 360 בכל ממשקי מותג-צרכן.

7. הצגת תוכנית מפורטת של האסטרטגיה התקשורתית ארוכת הטווח בפניכם לאישורכם.

8. ביצוע האסטרטגיה על ידכם בליווי שלנו.


לקבלת מידע נוסף:
חייגו לטלפון 052-9536280
או השאירו עכשיו פרטים בלחיצה כאן